دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

دانلود فیلم‌ و ‌سریال هندی

دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

شبکه پخش زی تی ئی تعداد قسمتهای پخش شده 1815 وضعیت سریال درحال پخش بازیگران اصلی :  Sriti Jha Shabbir Ahluwalia Shikha Singh Mugdha Chaphekar Naina Singh Krish

دانلود سریال هندی گودان

دانلود سریال هندی گودان

دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

دانلود سریال هندی من با تو رابطه ای دارم

دانلود سریال هندی من با تو رابطه ای دارم

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود کامل سریال هندی قلب من

دانلود کامل سریال هندی قلب من

دانلود سریال هندی راه عشق

دانلود سریال هندی راه عشق

رســــانه زی تی وی مدیا تـــابـــعــــ قـــوانـــینــــ جــــمهـــوریــــ اســـــلامیــــ مــــی باشــــد .
امام خمینی : صنعت سینما بلاشک صنعت برتر است.
عنوان تبلیغات عنوان تبلیغات

250 فیلم برتر
250 فیلم برتر بر اساس imdb

اخبار سینما
اخبار بازیگران و روند توسعه فیلمها

عنوان تبلیغات عنوان تبلیغات عنوان تبلیغات
»» اینستاگرام زی تی وی مدیا

follow us
»» چـــــنل زی تی وی مدیا
join us
دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

  • 2149 بار بازدید
  • 0 دیدگاه
  • سه شنبه 17 فروردین 1400
  • شبکه پخش زی تی ئی

    تعداد قسمتهای پخش شده 1815

    وضعیت سریال درحال پخش

    بازیگران اصلی : 

    • Sriti Jha
    • Shabbir Ahluwalia
    • Shikha Singh
    • Mugdha Chaphekar
    • Naina Singh
    • Krishna Kaul
    • Reyhna Malhotra
    • Pooja Banerjee
    • Leena Jumani

    خلاصه داستان : 

    خواهران آرورا ، پراگیا و بلبل به مادرشان سارلا کمک می کنند تا سالن ازدواج کومکوم باگیا را اداره کند. این سریال با یک مثلث کوتاه مدت عاشقانه شامل پراگیا - سورش - بلبل آغاز می شود که منجر به لغو نامزدی پراگیا با سورش می شود.

    نظـــــراتـــ کـــاربــرانــــــ
    USERCOMMENTS
    ارسال نظر خصوصی فقط برای نویسنده
    ذخیره مشخصات پاک کردن مشخصات