دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود فیلم‌ و ‌سریال هندی

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله,

شبکه پخش زی تی ئی تعداد قسمتهای پخش شده 586 وضعیت سریال اتمام یافته بازیگران اصلی :  خلاصه داستان :  این سریال با بازگشت زارا صدیقی و کبیر احمد به لکنهو پس از پنج سال و ا

دانلود سریال هندی گودان

دانلود سریال هندی گودان

دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

دانلود سریال هندی سرنوشت ازدواج

دانلود سریال هندی من با تو رابطه ای دارم

دانلود سریال هندی من با تو رابطه ای دارم

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود کامل سریال هندی قلب من

دانلود کامل سریال هندی قلب من

دانلود سریال هندی راه عشق

دانلود سریال هندی راه عشق

رســــانه زی تی وی مدیا تـــابـــعــــ قـــوانـــینــــ جــــمهـــوریــــ اســـــلامیــــ مــــی باشــــد .
امام خمینی : صنعت سینما بلاشک صنعت برتر است.
عنوان تبلیغات عنوان تبلیغات

250 فیلم برتر
250 فیلم برتر بر اساس imdb

اخبار سینما
اخبار بازیگران و روند توسعه فیلمها

عنوان تبلیغات عنوان تبلیغات عنوان تبلیغات
»» اینستاگرام زی تی وی مدیا

follow us
»» چـــــنل زی تی وی مدیا
join us
دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

دانلود سریال هندی عشق سبحان الله

  • 2340 بار بازدید
  • 0 دیدگاه
  • سه شنبه 17 فروردین 1400
  • شبکه پخش زی تی ئی

    تعداد قسمتهای پخش شده 586

    وضعیت سریال اتمام یافته

    بازیگران اصلی : 

    خلاصه داستان : 

    این سریال با بازگشت زارا صدیقی و کبیر احمد به لکنهو پس از پنج سال و اتمام تحصیلات عالیه در اسلام آغاز می شود. وقتی بحث در مورد سه بار طلاق بین زارا و کبیر در اینترنت گسترده می شود ، آنها مجبور به ازدواج با یکدیگر می شوند. کم کم پس از ازدواج ، زارا به عشق خود نسبت به کبیر هنوز مردد پی می برد. رخسار از کودکی عاشق او بود و تلاش می کند آنها را از هم جدا کند ، که میراج را برای ایجاد اختلافات بین زارا و کبیر به ارمغان می آورد

    نظـــــراتـــ کـــاربــرانــــــ
    USERCOMMENTS
    ارسال نظر خصوصی فقط برای نویسنده
    ذخیره مشخصات پاک کردن مشخصات